VAD SKA JAG GÖRA!?!?!?

Nu har det hänt lite grejer här... Jag har blivit erbjuden att bli restaurangchef på en MCDONALDS restaurang. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra men jag tror att jag vill göra det samtidigt som jag vill resa. Och mest av allt vill jag börja på juristlinjen till våren....



Herregud va sjukt!!! Vet verkligen inte hur jag ska göra!!

Men är så sjukt glad över att bli tillfrågad, och jag tror verkligen att jag skulle klara av det här! Och tänk va fint det skulle vara på CVt och ja det känns som om att det här är nästa steg. Jag hjälper redan min chef att anställa folk så haha :P Och fick jag lära mig att man inte kan lita på cvn haha borde jag lära mig nått av det? Jag kankse inte borde satsa allt på mitt CV eftersom det alltid är personligheten och hur väl man lyckas snacka.

Kommentera gärna ja eller nej om jag borde ta jobbet!

PEACE

/Ellinor

Kommentarer
Postat av: ............

Hej Res nu chansen kommer inte tillbaks med dina

kompisar ett minne resten av ditt liv.

Du hinner tids nog jobba...

Förslag jobba våren sök in hösten -12.

Pappa.

2011-09-07 @ 10:43:39
Postat av: Anonym

Hej Res nu chansen kommer inte tillbaks med dina

kompisar ett minne resten av ditt liv.

Du hinner tids nog jobba...

Förslag jobba våren sök in hösten -12.

Pappa.

2011-09-07 @ 10:44:59
Postat av: Susanne

Håller med Pappa....Men förslag: sök in till våren -12, om du inte skulle komma in på utbildningen, åk tillbaks och jobba.

Om du kommer in kan du ju senare ta ett sabbatsår och åka tillbaks och jobba! Men då är du ju också säker på att ha en plats på utbildningen att komma tillbaka till!

2011-09-07 @ 12:45:07
Postat av: Lisa

Ett tredje förslag; res nu, jobba nästa år och spar ihop pengar till en kontantinsats på lägenhet. Sök utbildning 2013!

2011-09-07 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0