Sthlm

Idag möttes jag och Ellinor upp på Drottninggatan för att ta oss lite mer sprutor. Hela gårdagen gick åt att tvätta alla kläder vi använt i Norge hehe. Så nu tog vi tyfoidfeber, rabies och fick med en shot dukoral på det som vi måste ta nån dag. (Inte lång tid kvar nu!!!)
Efter det så gick vi till bokhandeln och köpte upp oss på böcker om Asien. Ellinor köpte en "backpacker" bok och en om Indien medan jag köpte Shantaram. En sjukt tjock bok men som jag tror är riktigt bra! 
Jag ska till Malmö och hälsa på en kompis i morgon så då har jag ju en massa dötid på tåget att läsa på :D

 



Måste bara lägga in våran trötta humor när vi sitter och väntar på kaffet.
Jag sitter och raderar kontakter i mobilen och säger.
- Gunn du är den enda jag har på G just nu.
- Jaha det va ju trevligt. (haha)
- Ja förutom pappa då, han heter ju Göran.
- Gör-han?
höhö

/Johanna

 


Kommentarer
Postat av: Gunnsan

hahhaha vår humor är så sjukt tråkig :D men hade asmysigt idag verkligen :D

2011-09-22 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0