Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra! Jag ska resa nu som planerat med Lisa och Johanna och sen får jag se vad som händer och vad jag vill göra. Man kan ju alltid ta en paus i studierna och åka till Oslo för att jobba lite...

Jag pratade med min chef om det här och sa helt ärligt att jag vill ha jobbet men att jag vill resa också. Då sa hon att det inte var några problem utan att jag skulle resa och att de väntar på mit tills jag kommer hem från min semester. Så om jag inte kommer in på universitetet jag vill gå på i vår kommer jag tillbaka till Oslo och arbetar lite som restaurangchef! Eller om jag inser tidigare än så att jag vill det så har jag tydligen lyckats göra något bra på Mc Donalds!

Allt kommer att bli så himla bra tror jag!


/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra val...... Ses på fiket lördag,

Robsson.

2011-09-08 @ 08:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0