Nu är vår tid i Oslo över

Vi kommer att sakna Oslo så himla mycket. Alla människor vi har träffat och allt vi har lärt oss, det har varit bäst!

Igår var den roligaste dagen på lääänge. Efter frukosten shoppade vi lite för att sen gå till Johannas cafe där vi fikade. Jag gick i väg en stund och Johanna anade ingenting, för att sedan komma tillbaka med en bukett blommor från hennes mamma och hennes bästa vän Lisa, som kom och överaskade.

Sen blev det middagslagning, städning och iordningfixande på hög nivå. Vi åt Fläskfilé, bananer, ris och Bea sås! Super gott. Sen började våra vänner komma. Det kom väll runt 25 personer till vår lilla lägenhet. Och det var folk från mitt gamla och mitt nya jobb. Alla som var här har vi lärt känna under året (förutom Lisa dårå.) Men det var så sjukt kul att känna nästan alla som var här! Runt klockan tolv gick vi ut till Nichol and Son, där vi alltid har lika kul! Vilket vi hade på Lördagen också. Vi dansade tills de stängde och sen blev det nattmat och hemgång. Jag och Sheryl från donken gick tillsammans och såklart blev det en sväng förbi Mc Donlads frogner, där vi hjälpte dem att fylla på med salt och peppar?


Sen somnade vi gott! Jag hade verkligen kanonkul heeela kvällen! Himla kul att Lisa hälsade på också!!

Bilder kommer senareee.... :) :) :) :)

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0