Malmö

Har haft en grymt mysig helg hos Ylva i Malmö! Jag kom dit vid ca kl.14 i fredags och då gick vi en promenad och köpte hårfärg. Det blev ingen jätte förändring men vi blev lite fräschare båda två!
På kvällen så mötte vi upp hennes klass och förade med dem. Det var kul att få en bild av folk som man hört om innan!
På lördagen mötte vi upp några av hennes vänner på en fika, gick lite på stan och sen åkte vi och kollade på en seglartävling. Vi råkade missa själva tävlingen då men de va ändå ganska mysigt att sitta och titta på båtar. På kvällen så åkte vi hem till hennes kille och förade med han och hans kompisar innan vi drog ut.
Söndagen blev ganska kort då vi sov bort ganska stor del men vi hann i alla fall med en promenad på stranden innan jag var tvungen att ta tåget hem igen.
Känns som vi ändå han med hann med ganska mycket och som jag har ganska bra koll på Malmö nu!

Tack ylva för en super bra helg och satan vad kul det var att träffa dig igen!! <3




/Johanna

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag som ska tacka dig vännen! Hoppas ni får en grym resa nu i Asien! <3

2011-10-10 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0