"Frukost" på sängen

Idag fyller lilla Johanna 20 år! Och detta är hennes andra födelsedag i Oslo! Och den första jag inte glömde bort, men till mitt försvar så är jag hemsk på födelsedagar... Jag glömde ju bort pappas 50 årsdag och vi var ensamma jag han och min lillebror i Grekland... :S

Men imorse smög jag upp tidigt och var nere på gatan och köpte kaffe och frukost till Johanna och sen så sjöng jag lite och gav min present! Som är present kort på spa så vi ska gå tillsammans när vi kommer hem till Sverige! :D

Den här dagen kommer bli bäst tror jag!



/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Johanna

och satan vad bra den blev!! :D Tack söta du!

2011-09-21 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0