Ett år i Norge

Gick sjukt fort! Men vilket jäkla kul år! Om jag tänker tillbaka på allt vi gjort och varit med om så känns det som typ tre år. Jag tror faktiskt inte vi är samma människor som vi var när vi åkte dit. Hela året har gett en otrolig livserfarenhet som vi kommer ha med oss resten av livet och inte minst på vår Asienresa som börjar snart!!

Allt ansvar både hemma och på jobbet. Vem hade trott innan vi åkte att tex min chef skulle ta semester och låta mig ta hand om allt under tiden. Från allt det vanliga "fikajobbet" till beställnigar, upplärning, alla mejl och beslut. Jag som aldrig gjort en latte innan jag for till Norge fick leka chef och lära de nya tjejerna "allt jag kan" innan jag åkte.
Kul har det varit och i efterhand så är det ju lite synd att vi inte skrivit ens 10% av allt vi varit med om här. Vi får väll helt enkelt skärpa oss lite och försöka bli lite bättre till resan!

Här är i alla fall lite bilder från när jag fyllde 20 i helgen.

Efter att Gunn gett mig frukost på sängen så gick vi och åt lunch på Olivia på skoveien. Sen blev det shopping och fika på mitt cafe.

Söta Lisa kom och överraskade!!

Svingod chokladkaka som jag köpt från mitt jobb!








Väldigt blandat folk men sjukt kul att det var ca 25 pers som vi bara lärt känna i Oslo på olika sätt!
Hade en sjukt kul dag och kväll!! (Synd att vi är så dåliga att ta med kamera bara...)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0