Back in Oslo

Efter ett sjukt effektivt besök i Sverige där jag hann med en himlans massa grejer! Så är jag nu tillbaka i Oslo för att kötta lite de två kommande veckorna och sen blir det hemflyttning!! Herregud vad ett år har gått fort! Idag är det på dagen ett år sedan vi kom med våra stora resveskor på nattbussen och blev kära i Oslo.

I Sverige hann jag vaccinera mig mot både det ena och det andra, var på Harry Potter med min kära bror, måltider med både mor och far samt fika hos Mormor med moster! Träffade mina söta vänner och hade det super kul nästan hela tiden! Åt en himla bra måltid på söderkisen som rekomenderas starkt! Blev några utgångar i Stockholm också.

Jag blev så chockad av att vara hemma, det är ju så himla mycket människor ÖVERALLT och HELA TIDEN. Det går ju knappt att åka tunnelbana eller buss under nästan alla tider på dygnet nu! Och så ska SL höja priserna, är inte det ett skämt?! Tackar vet jag lilla Oslo :) :) Kommer sakna vår by som tusan!!!!

Nu blir det till att springa till jobbet :P SISTA TIDEN WOOP WOOP


Bild av rådhuset när det var konsert där

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0