Totalt trötthet på allt som har med Mc Donalds att göra uppstod den 17 Maj

Det var många saker som hände på 17 Maj. Bland annat uppkom tre "17 majlöften" som jag kallar dem - fortfarande lite hemliga tills de slår in :P Men andra saker som hände var att jag mötte en gammalvän från Bergshamra, Jag missade nästan all rolig folkfest på grund utav jobbet, ägaren till min Donken ville tjäna pengar på Labourn så vi var nästan inga människor på jobbet OCH jag insåg att jag inte känner så många här som jag vill göra (förutom dem på mitt jobb) - Men som jag sa till min chef idag så vill jag ha vänner som inte får betalt för att umgås med mig! haha...

Det roligaste som hände idag var när jag sa till min chef att jag söker nya jobb - då sa han fem stycken "neeej..." och sen nästan direkt "Om du slutar så slutar jag också" hahaha herregud... jag visste att jag har mycket på mina axlar på det här jobbet nu på grund av att det är så stor omsättning på folk (vilket gör att nästan ingen kan någonting nu...alla är nya) Men så här mycket?!

Igår gick jag runt och lämnade ut lite CVn och fick positiva tillbakameldingar nästan direkt! :) Imorgon har jag en intervju på ett cafe som heter BIT och på fredag ska jag provjobba på Baker Hansen!!! Inte samma ställe som Johanna men fortfarande kul! :D

Får se hur det går .... :) har ju en månads uppsägningstid också.....


/ELLInor

Kommentarer
Postat av: Susanna

Lycka till med jobbsökandet!

2011-05-25 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0