hej bortglömda blogg

nej vi har inte glömt bort bloggen det har bara hänt så mycket annat så vi har inte riktigt haft tid.

Jag hade också en underbar (bästa semestern någonsin?) vecka i Sverige där jag fick äta god (riktig?) mat i en hel vecka, träffa kompisar, kusinbarn och festa en hel del! (Nästa hemresa blir förmodligen den 28 April för min del...:D

Sen jag kom tillbaka till Oslo har jag varit lite förkyld och jobbat som en tok! Och när man inte har jobbat har vi kolla på solsidan, som äger :D haha blev lite influerad i sverige.....

Och jag har tyvärr(!) inga bilder från Sverige eller på något senaste tiden men nu ska det bli ändrig på det! Blev idag ägare av en jättefin (och bra om man ska tro försäljaren) Olympys kamera som var på extrapris! Min barcelona resa närmar sig med stormsteg (sex dagar kvar) och jag kände att jag var tvungen.... :D

Blev dessutom lite kläder och andra viktiga prylar--->


Veckans mål är väll att börja äta lite seriös mat... JA DET ÄRNU BEVISAT ATTMAN KAN LEVA PÅ ENBART MACKOR, MC DONALDS OCH LITE GRATIS BAKELSER...... heheheh neeeej bli inte oroliga haha


/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Susanne

Äntligen!

Har varit inne och kollat så många gånger!

(Förstår att ni har nycket annat att göra!)

Kul med lite nyheter!

2011-03-25 @ 13:02:16
Postat av: Emmmmmaaa

Saknar dig redan snutt <3

2011-03-26 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0