Familje helg!

I fredags så kom min pappa, syster och bror för att hälsa på! Jag och Ellinor mötte upp dem på tågstationen och guidade dem till rätt hotell. Efter att de lämnat väskorna så tog vi en promenad hem till oss.
Vi fikade lite med grejer från mitt fik, sen tog jag och familjen en promenad runt akerbrygge och Karl Johan medan Gunn var hemma och vilade.

Efter promenaden så gick vi hem till oss och lagade mat allihopa. Det blev ugnsrostade mackor med en spec ost och honung till förrätt. Fläskfile, klyftpotatis, sallad och bea till mat och chokladmoss till efterrätt! Mums!!

Ellinor började jobba klockan 20 på kvällen och då satt familjen kvar och pratade och hade de mys. Elin kom hem vid 22 kanske och smakade på maten!

På lördags morgon så gick jag och Elin upp vid 9 och åt frukostbuffé på deras hotell, sjukt gott!
Sen skulle Elin iväg och  ha match så då tog jag och familjen oss upp till Holmenkollen och VM för att kika. Vi såg inte så mycket dock eftersom det var dimma och plank som gjorde att man inte såg ett jota om man inte hade biljett in till området. Så vi hamnade i ett "afterski tält" istället.




Efter det tog vi en sväng  på Karl Johan, Shoppade lite och gick sen till en pubb.


Efter som det var VM (och kaos) Så hade de byggt upp en massa fina snöstatyer och grejer som vi kollade på!








Efter det så gick vi hem och lagade tacos!! Mums igen! Då hade Ellinor kommit hem ifrån jobbet så hon var också med och åt!




Efter en mysig middag så förade vi lite och sa sen hejdå innan jag, Ellinor och Niklas drog på "förfest". Vi hade en skit kul kväll med utgång!!




En lyckad helg!! Skit kul att de hälsade på =D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0