Barcelona, nästa!

Nu har jag jobbat ungefär dag och natt under en ganska lång period? Har inte ens koll på dagarna längre, haha!

Funderar på att inte jobba imorgon för att sova ut, men känns dumt ändå för ska ju till Barcelona om tre dagar :D

Och det var såklart jag som valde hotell, och jag vet inte men kartan var i nått konstigt format så vi kommer tydligen bo i en liten by ute på landet :D Ska bli spännande hehe... Där ska jag ta många fina bilder med min nya kamera! Har redan tagit lite bilder men orkar inte lägga in dem nu (klockan är 02.50)

:D
Natta!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ha det så trevligt i Barcelona! Det är en härlig stad:)

2011-03-29 @ 10:11:51
Postat av: Emmaaa

Hoppas du får det uuunderbart i Barcelona!! SAKNAR DIG! <3

2011-04-01 @ 15:40:06
Postat av: lisa

Hoppas du hade det toppen Ellinor! :D Men nu tycker jag att det är dags för er två att uppdatera lite! går ju in varje dag och blir lika besviken varje gång ni inte har uppdaterat :P Puss på er <3

2011-04-05 @ 22:31:15
Postat av: Susanne

Ja, håller med!

Vore kul med lite nya inlägg!

2011-04-07 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0