Vuxenpoäng

När jag började jobba på Tilbords så tyckte jag att det var en massa tallrikar och förstod inte hur folk kunde namnen på de alla olika. Nu kan jag också alla namn och har till och med en favorit service, det ni!

Den här vill jag få när jag gifter mig nån gån i tiden! Det är en service av Tilbords och det företaget finns ju bara i Norge än så länge så alla bröllopsgäster får väll ta en weekend till Oslo innan.

Sophie Conran heter den!



Hela serien ser drejad och handgjord ut! Askarna till och också skit fina så de behöver inte vara inslagna hehe
Om typ 10 år kanske det bli aktuellt ;)

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Göran

Kanonsnygg!! 10 år låter OK..:-)

/Pappa

2011-01-11 @ 08:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0