Och kursen är riktigt intressant och rolig!

Saknar skolan himla mycket, men speciellt när man gick i samma klass som massa man känner... nu är det ju roligt på ett annat sätt känns lite mer otryggt (haha) Säger jag som är van att ha nån som liksom väntar på mig när det blir luch och liknande :P Men jag överlever! Kanske är bra att känna sig lite "ensam" ibland... Missförstå mig inte jag är kompis me nästan alla på kursen (de roliga) men inte påriktigt kompis liksom :P

Igår hade vi föreläsningar hela dagen och på kvällen spelade vi typ Laserdome och åt pizza med gruppen och sen efter det gick vi ut och tog några öl! (de som ville..) Men det var jättekul att få lära känna folk lite bättre! :)

Och idag så hade vi lite annorlunda lektion på morgonen, Vår "lärare" gick och köpte cheeseburgare åt oss och sen skulle vi ha provsmakning i grupper, och det var något "fel" på alla cheese, och det skulle vi upptäcka vilket det var och vi fick inte titta på dem, bara smaka och lukta! (felen var tex Inte saltade kött, brända bröd, utan gurka med mera.

Sen hade vi en många ledarskaps lektioner - jätteintressant. Det är ju så många saker man gör utan att tänka på det!! :)

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0