Nytt År! Nya Tag?

Nu Har det blivit 2011, redan herregud... vart tar tiden vägen?
Lite förändringar hoppas vi på. Men just nu känner jag mig väldigt optimistisk, fick en opplärningsassistents vertifiering avklarad idag... Skönt!

Vi har super fina bilder från nyår å sånt på Johannas superfina kamera så de kommer snart!

Pappa har ju varit här de senaste dagarna och min bästis Emma också! <3
Så vi har käkat många små sushibitar och åkt skidor i två dagar! Hemsktrevligt! :D

Och idag fick jag veta att min bästa kompis på jobbet har blivit befordrad och ska bli skiftleader hon med!! :D vilket är jättekul och bra av måånga anledningar. Det är kul för henne, hon kommer att stanna längre i Oslo pga av de :P (Hon tänkte åka hem i Februari innan men inte längre), Vi kommer kunna byta jobb tider och Jag kommer inte behöva jobba så här mycket som jag har gjort på sista tiden!

Nu ska vi satsa på att ha lite kul också, jag/vi kan ju inte ha bott i Oslo ett år och bara sett väggarna inne på Mc Donalds?! :S Planerar att köpa gymkort på något träningsställe där de har roliga pass! (År 2011 = Nyttig)


Och efter att ha ahft en relativt lugn och skön dag på jobbet kommer jag hem, och vad står inte på köksbordet om en present till mig! :D Johanna har köpt en Bodum-kopp till mig :D Tack så hemskt mycket jag blev superglad! :D Det är en sånn som man kan "göra" te i också! :)


Jag fick en sånn här grön en :) Jag tycker den är jättefin, Åh vad jag ska använda den! (Jag fick ju ett jättegott julte av Johanna också som jag kan dricka i den!)

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0