Lediga dagar

Nu är jag ledig söndag måndag tisdag vilket känns jätte konstigt! Jag har ju jobbat i princip varje dag i flera månader nu! Det finns ju inte så mye å göra på dagarna heller eftersom alla andra jobbar.

Igår så tog jag en sovmorgon, hade lite hemma spa och läste lite innan jag åkte och hälsade på Elin. Hon ska ju flytta in här i veckan så hon höll på att packa. Jag passade på att låna hennes tvättmaskin och så bakade vi scones och hade det mysigt!

Idag gick jag upp samtidigt som gunn när hon gick till jobbet. Fixade lite här hemma och tog en promenad ned för karl johan. Jag är ju bara anställd som extra hjälp på mitt jobb men har ju fått jobba heltid sen jag började. Nu i januari så har jag fått en massa fria dagar i veckorna så jag passade på att gå förbi Veromoda och lämna in mitt cv. De sökte en heltidstjänst och det vore ju faktiskt skönt att ha en heltid bekräftad på papper. Okej egentligen så är jag ledig två eller tre dagar i veckan vilket egentligen är normalt. Men efter att ha jobbat i över en månad med max en ledig dag i veckan så känns det som hur lite arbetstid som helst.

Nu sitter jag och väntar på att Gunn ska sluta jobbet, sen ska vi antagligen åka till Ikea och käka middag eller åka hem till micke och ola och hälsa på. Jag kände för att göra något nu när jag inte träffar en massa folk om dagarna när jag är ledig.

Måste passa på att tipsa om Due Date som vi såg på bio med Emma när hon var här och hälsade på, den va skit rolig! Älskar honom i The hangover och han va lika rolig i  den här filmen!





/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-11 @ 09:20:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0