flyt

I fredags var både jag och gunn lediga, så efter en lång sovmorgon så käkade vi frukost framför en film. När vi gjort iordning oss så vandrade vi karl johan och kikade i butiker och letade hårfärg. Ellinor kom hem med en annu ljusare nyans på hårfärg och jag kom hem med två T-shits från weekday som kostade 40kr/st!

När vi började bli hungriga så gick vi till en kompis fik. Jenny heter hon och jobbar på Bakerhansen vid akerbrygge. Eftersom vi kom på eftermiddagen så bjöd hon oss på två mackor (en med tonfisk och en med rostbiff) och morotskaka till efterätt. De är saker som ändå inte kan sparas till nästa dag så vi fick dem vilket var väldigt snällt (och gott). Efter att ha suttit där ett tag så drog vi vidare till Elins bad. Hon hade precis slutat jobba så hon fixade in oss gratis så vi fick simma och bada!
Väldigt roligt att bada lite, jag är ju i princip uppväxt på badhus så det kändes lite konstigt att det var så länge sen jag var på ett sist!
Efter badet så köpte vi pizza och hade filmkväll. Jag färgade även Ellinors hår (som innan var fläckigt) med hennes inköpta färg. Resultatet blev mycket jämnare och ljusare! Vem hade trott för ett år sen att hon nästan skulle vara vithårig! Men de kommer nog bli skitsnyggt sen när vi blir lite bruna!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0