Dean´s List!

Igår var sista dagen på min Basic Shift Management kurs, vilket betydde prov och diplomutdelning. I början av dagen var vi även på en restaurang och arbetade! Vi åt även lunch på restaurangen, pratade med gäster och restaurangchefen.

Jag fick en jättefin "mapp" som mitt diplom satt fast i, det var även en bild där i på oss kursdeltagare.




Och om man fick över 90 % rätt på provet kom man med på en lista som heter Dean´s List och det gjorde jag! :D Så det var jättekul!!! :D



Jag kommer sakna det här kurs dagarna!

/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis!

2011-01-24 @ 10:09:37
Postat av: lovisa

härlig header :)

2011-01-24 @ 10:30:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0