BSM Kurs

Nu håller jag på med min Basic Shift Management kurs. Den är jätterolig för att man lär sig massor och träffar massa nytt folk. Igår hade vi en säkerhetskurs som var ganska dålig men det var för att han som höll i det inte var så bra på att prata, kändes inte som om att han kunde sin grej? Men man lärde sig en del viktiga saker ändå! JAg fick till exempel släcka en brand med en sån där skumsprutare! Och sen fick vi uppleva ett rån (på låtsas) men jag blev rädd på riktigt... Ett rån är mellan 30 sec till 90 sec! (I norge, statistik) Det är ju hur snabbt som helst!!! :O Han ju verkligen inte se hur han såg ut eller så.. En rånarluva och pistolen sen så skrek han ju "ner på golvet" och "titta inte på mig" så de vågade man ju inte göra?!

Idag var vi på Huvudkvarteret för Mc D här i Oslo. Vi fick lite genomgångar om vad som kommer ske denna vecka och sen höll Antisimex föredrag hela dagen om tryggmat och skadedjur och allt sånt där, vilket var intressant (Han som pratade var förmodligen väldigt duktig :P) Vad jag saknar skolan!!! :)

Vi hade en frågesport tävling idag också och tävlingsinriktad som man är var det jättekul! Min grupp tävlade mot en annan grupp och fick typ 12 frågor om vampyrer. Jag har ju sett true blood, läst alla twilight och sett alla twilight filmer och håller på att läsa massa andra vampyrböcker just nu så jag var jätte inne i spelet (Det slutade med att jag stod och skrek ut svaren även fast man skulle skirva dem på en tavla för att dommaren sa att han inte förstodd min svenska och mina "grisfötter" till bokstäver... haha)

Här är jag och mitt passerkort



Man ser inte på bilden men jag har as fina byxor på mig (nästan kostym byxor) och  svart skjorta :D

Måste skryta om att jag satt bredvid den näst högsta chefen fför Mc D Norge idag när jag åt lunch!! (han åt bara en macka på 2 min men ändå!!)

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0