Provet klart!!

Började dagen på gymmer med Ellinors jobbarkompis Madde. Eftersom det var så fint väder så passade vi på att ta en promenad också! Svinkallt är det ute nu! ca -16 C.

Efter det så städade jag lägenheten (Den var pinsamt skitig) och sen så satte jag mig och gjorde bakerhansen provet. Tre timmar tog det men jag klara hela på en gång och det är skönt att ha det gjort!!

Nu har Gunn kommit hem från jobbet och lagar mat (omelett).

Ska även passa på att gratta alla mammor på morsdag, jag vet att det är i maj i Sverige men här i Norge så är det idag! Så grattis grattis! <3

 

Jag har även fått två fina paket på posten! Ett fint kort av mormor på alla hjärtans dag + en trisslott (vann tyvärr inget) och ett kort av mamma och en liten chokladask!! TACK jag blev jätte glad :D

 

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0