Humöret på topp!

Nu har jag blivit jätteglad och taggad igen! Hade en rolig/relativt stilla dag på jobbet. Och har så här på natten börjat planera inför en väldigt rolig grej...

Det är så att en av mina bästa kompisar på jobbet fyller 20 år den 17 Mars, så hon tänkte fira lite med sina närmsta vänner. Så vi ska dra iväg några stycken till Berlin eller Barcelona - vi är inte riktigt säkra på vart än men fan va kul det kommer att bli! Det kommer förmodligen bli i slutet av Mars - för jag ska ju till Sverige runt 17 så det går ju inte då :P

Memories from 2010
Magaluf

Kommentarer
Postat av: Emma

Trodde du skulle skriva nått om mig :( kul att du skriver om Emmas 20-årsdag på min 20-årsdag!! :( lässen i ögat nu:(

2011-02-10 @ 13:32:26
Postat av: Ella Och Jojjo

2011-02-10 @ 17:46:33
Postat av: Elli

naaaw bäääbis <3 klart jag tänker på dej mee har bara varit depp ett tag nu så jag var tvungen att skriva om vad som gjorde mig glad idag :P

kommer hem snart och muntrar upp dig :D!!!!

<3<3<3<3

2011-02-10 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0