Fin hårfärg

Denna hårfärg är så sjukt fin - och mitt mål med all jäkla färgning :P


/Ellinor

Kommentarer
Postat av: Moa

Får jag rekommendera att göra massa slingor istället isf? Brukar bli lite solblekt känsla då eftersom man har två nyanser då. Funkar på mig iaf! haha.

2011-02-10 @ 17:35:06
Postat av: Elli

Jo det är det jag försöker/håller på med men de blir så kaos för jag har så tunt hår hehe

2011-02-10 @ 17:46:19
Postat av: Moa

Jaha, haha. Men har du en sån där hetta på huvudet? Knepet är ju liksom att ta supermånga jättesmala slingor.

2011-02-10 @ 19:38:13
Postat av: Elli

Ja eller de gjorde jag förut fast då råkade jojjo dra igenom allt mitt hår typ : Så nu gör jag bruna slingor i mitt hår istället fast med folie : så de blir lite tjockare men vi får se hur de går hehe är ganska nöjd nu faktiskt (har gfått en grå vit ton - man kan säga askblond också) ;))

2011-02-10 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0