baker hansen

Det var ett tag sen jag hörde av mig här och det har hänt en massa!
Jag nämnde ju förut att jag inte fått så mycket tider på mitt jobb och letade efter ett extrajobb. Så frågade Jenny (som jobbar på bakerhansen) om jag ville  ha extra jobb, eftersom hennes chef sagt att de behövde någon mer!
Så jag var och träffade chefen på en intervju och fick sedan provjobba där i måndags. Det gick jätte bra och var superkul så jag fick jobbet!! :D

Så igår innan jobbet på Tilbords så jobbade jag på Baker Hansen några timmar.
Nu i februari så har jag ju redan mina timmar på Tilbords så nu jobbar jag när ja inte jobbar där. Sen i mars och april så skulle hon behöva mig mer på Baker Hansen och just de månaderna är ju väldigt stilla på Tilbords.


Så jag hoppas verkligen att det här går ihop nu för då har jag både ett fartfyllt jobb och ett lugnt jobb!
Fiket har inte öppet helger och det är inte så ofta som jag jobbar helger på Tilbords heller så dem har jag ju lediga :)

Tror det här blir super och det är ju alltid bra att ha café på CV´t :D



Lite bilder jog snodde från hemsidan, fast det ser mycket mysigare ut i verkligheten!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad duktig du är som har fixat nytt jobb!

2011-02-13 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0