Sista månaden

Nu är vi mer taggade än någonsin! Det är sista månaden här i Oslo och sen blir det att flytta hem, resa i Asien och sen plugga!! ÄR så grymt taggad! Allt ska bli så himla kul! :D :D Jag såg på intagningarna till universiteten att jag skulle ha kommit in på juristlinjen i både Stockholm och Uppsala nu till hösten också! Och det är ju alltid svårare på hösten... vilket bådar väldigt gott inför våren :D

Visumansökningarna till Indien är inlämnade är i Oslo - vi får hoppas att de inte tar för lång tid på sig!! :P

Och för min del är det en veckas jobb kvar sen Sverige i fem dagar med vaccinationer och liknande och efter det är det väll uppsägningstiden på jobbet kvar (fjooorton dagar) och flytten kvar!!

Är det inte lite för bra för att vara sant :S?!!??! blir lite rädd :P

Nu ska jag springa iväg till jobbet :))


Den här bilden har vi som bakgrund på datorn, för att vi är bäst!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0