Mitt första skift

Hemma från mitt första skift på det nya jobbet. Det gick bra även fast jag fick en fem minuters genomgång på allt jag skulle göra på stängningen! Det var kul att vara skiftledare igen, förutom att det blir ju alltid lite jobbigt att leda när ens medarbetare är ens kompisar. Det var ju helt annorlunda på McDonken då alla var så vana vid att jag bestämde och det var mig alla frågade. Nu blev det så onaturligt för att jag vill ju att alla ska kunna få sin vilja in fast ändå bara i den saken som jag ber dem göra. De får utföra uppgiften på vilket sätt de vill så länge det blir bra.

Men det var så skönt att få komma på egna lösningar och bestämma vad som ska prioriteras (jag blir alltid så irriterade på skiftledare som prioriterar helt fel grejer...)



/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0