Indiskt visum

Idag ska vi se till att ordna indiskt visum! Vi bor på samma gata som den Indiska ambasaden i Oslo så det blir ju inga problem att hitta dit! :P

Men många säger att det tar lånt tid att ordna så vi är lite nervösa! Eller jag som är som jag är tror att vi inte kommer att få något och att det inte kommer bli någon resa (det är anledningen till att jag inte är nervös alls haha) Men det var precis så jag tänkte inför den förra "långa" resan till Mosambique och det var först när vi var där som jag insåg att det var verklighet. Jag trodde inte alls att vi skulle komma dit men det var den bästa resan i mitt liv och jag kan bara hoppas att denna kommer bli så också!


Bara några av de grymma bilderna som kommer upp när man googlar på Indien.

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0