Då var man inte arbetssökande längre då... :D

Jag och Johanna var självklart i tid på Majorstuen och gick in på Mc donalds (donken) för att kissa/köpa kaffe.

Jag gick in på Burger King klockan kvart i två som avtalat, trodde jag. Men efter många förvirrade samtal med personalen, kom jag fram till att det inte var på Burger King jag hade intervju. Så jag går ut därifrån och ställer mig i en gränd och ringer telefon nummret som ringde upp mig angående intervjun. Och jag hör henne säga adressen så jag går till en ny butik med smycken i, och frågar om det är där jag ska ha intervju men det är det inte heller.

Alla konversationer under den här timmen var relativt pinsamma. Men jag fick tillslut tjejerna i kassan på den fina smyckes butiken att googla nummret där jag hade intervju. Och det visade sig vara på Mc donalds. Haha! Där vi redan hade varit inne en gång och löpt kaffe! Så det blev till att springa tillbaka dit. Min intervju varade i ungefär 2 minuter. Fick några snabba frågor om jag kunde hantera stress. Kvinnan som jag förmodar är chefen berättade lite snabbt om hur arbetet och upplärningen går till. Sen sa hon att hon skulle ringa efter klockan 15.00. När klockan blev 16.00 ringde jag upp och en man svarade och sa att de var väldigt upptagana men att chefen skulle ringa upp mig snart. SÅ klockan 16.15 fick jag ett samtal där jag fick veta att jag har fått en heltidstjänst på Mcdonalds. Från och med imorgon... :O

Nu ska vi se hur det här går men jag är grymt taggad! Det ska bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0