"Tänk om det är inbrott"

random kill gick nyss in i  vår lägenhet sa tja och gick in på toaletten hahahah

johannas kommentar var efter fem minuter "Tänk om det är inbrott"

han gick in i vårt sovrum och har varit där ett tag nu :S

/Ellinor



Update: Jag gick för att kolla om han var där inne och då såg jag att ytterdörren var öppen och att en väska stod utanför den. Så jag knackar på i rummet och där inne sitter killen (inbrottstjuven) brevid vår rumskompis och det visar sig att de känner varandra. Så jag frågar om jag ska stänga ytterdörren och ta in väskan (det har stått öppet i minst 10 min då) och han säger ja och att hon har gjort illa sig...:/

Det var vår rumskopis kille tror vi för de sitter o röker på balkongen tillsammans nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0