härliga arbetszlöshet

Nu har vi kollat massa svenska tv program på kanal 5 play! Måste ju hålla oss uppdaterade om sverige...

Det blev äppelkaka med vaniljglass till efterätt, jag och johanna lyckades få i oss nästan en hel STOR äppelpaj (:O :S)

Men men vi ska ska ska komma igång med träningen och äta nyttigt så vi inte blir smällfeta (och rullar omkring som bollar som mamma brukar säga)

Ska vi säga joggingtur och styrke träning imorgon jojjo?

Bild på Äppelkakan men vaniljglass


Jag har nu fått en jobb intervju på lördag, efter att vi lämnade in CVn idag, jag vet dock inte var(!) Jag lämnade på så många ställen men jag vet på vilken gata och så men inte mer :S men de löser sig!

Imorgon har vi bokat möte på banken tidigt så det blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll :P



/Ellinor


Kommentarer
Postat av: Göran

Mmm ser mumsig ut! tror att det är bra om ni lägger in en löprunda eller två i era kalendrar:-)

2010-09-24 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0