Go party it´s your birthday

På min födelsedag så sjöng de på kontoret och så kom Fanny hit för att fira mig. Tyvärr så klarade inte vi budgeten på jobbbet den dagen så vi fick stå och sälja krill till 23 på kvällen,så när vi kom hem va vi helt döda. Vi kollade på Idol och dagen efter så började vi ju jobba igen..

Det blev alltså ingen utgång, men dagen va ju rolig på sitt sätt eftersom vi alltid står dubbelvikta av garv halva dagarna. Får köra en riktig utgång nån annan gång, det ryktas om att löningsfesten på kontoret ska vara riktigt kul!!

Bilder från när jag fyllde 18:

18

 




När jag fyllde 17 så hade de satt upp bilder på mig i hela skolan och överreskade med presenter och kaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0