Det kallas lycka!

Allt känns toppen nu! Lägenheten är vår, vi trivs jätte bra! Vi har träffat en massa trevligt folk. Till exempel så skickade Max hem tre svenska tjejer som han träffade när han jobbade igår. De va här för å söka jobb precis som vi gjorde och hade inte heller någon stanns att sova så de fick ligga i sofforna i företagslägenheten. Jätte trevliga tjejer vi träffade dem senare idag med. Roligt att vi känner en massa folk här nu!

Jobbet känns också jätte bra! Det  går ju väldigt upp och ner och kan vara väldigt frustrerande eftersom det är så psykiskt. Det går så olika från dag till dag, men idag gick  de jätte bra för mig! Jag sålde 11 st och är jätte glad! :D

Som Ellinor skrev så glömde ju jag sladden till vår uppblåsabara säng... Antar att ni som känner mig inte blir speciellt förvånade.. :P Men men vi ger inte upp det är bara att fortsätta blåsa! Måste dock erkänna att jag börjar bli ganska groggy av allt blåsande phuuuu.

Vi får lägga upp lite bilder på lägenheten sen men vi ska komma i ordning lite först. :D

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: ylva

SÅ himla glad för er:D

2010-09-10 @ 21:26:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0