Dagens äventyr!


Som jag gissade och hoppades på så var den mystiska kopian av ett paket, en present från Fia!
Det var dock inte lätt att hitta min posten här, jag gick till två felaktiga innan jag hittade rätt. Det stod nämligen inte vart paketet skulle hämtas ut så detta blev ett mysterium både för mig och dem på posten. Efter att blivit visat åt ca 10 olika håll och ringt postens kundservice, så satte jag mig på en trick och hamnade sen på rätt postkontor, som låg lite skumt gömt i en tunnel.
Jag blev väldigt glad över paketet och kortet!!!
Tack Tack Tack Fia!! <3



Med posten kom även mina föräldrars krillburkar som de beställt till vår adress. Så jag var duktig och ringde Norvitals kundservice och avbeställde abonemanget på dem med.
Ellinor började ju jobba idag så äventyret ovan fick ju mig att ha något att göra idag ockå!
När det var fixat så tog jag mig en promenad hem och lämnade ut lite CVn på vägen.
När jag kom hem så såg jag att jag fått mail om att jag ska komma på  intervju till en Deli de luca butik!
Väldigt glad blev jag, så nu på eftermiddagen (efter att ha mailat en massa fler jobb) så tog jag mig en långpromenad och kollade upp vart den butiken låg.
Nu väntar jag på att Ellinor ska komma hem så jag får höra hur hennes dag på Donken var :D

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0