CV CV CV

Mina dagar som arbetssökande blir ju kanska lugna men det är väll bara att njuta av det istället för att må dåligt. Snart så jobbar väll jag också igen och då kommer man nog bara ångra att man inte njöt lite av att vara ledig.
Helt ledig är jag ju såklart inte, jag kollar alla jobbsidor tusen gånger om dagen, går till bemannings företag och idag delade jag ut min sista CVn.
Måste komma på något sätt att skriva ut fler, eller kopiera...

Nu sitter jag hemma och söker jobb men ska precis ta en paus för nudelsoppa!

I kväll/ eftermiddag ska kanske jag och Elin ta en Sväng till Ikea för att lämna CVn (Har ju mailat men kan va lika bra att lämna där också), elin ska köpa bestickställ och så kanske vi ska passa på att äta av den billiga maten!!

Det går ju gratis bussar dit så egentligen tjänar man nog på att bara åka dit och äta haha

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0