Vilken härlig dag!

Idag var jag på intervju hos Tillbords, en porslins butik liknande Servera eller Duka.
Jag promenerade ända till Oslo S men där kom jag på att jag glömt plånboken hemma, så det var bara att gå hem igen. Nu var jag lite stressad så jag gick istället till Nasjonaltheatre som är mycket närmare egentligen. Anledningen att jag inte gick dit från början är att jag inte är så bra på tågen här än men det gick bra. Jag hamnade rätt och tågresan tog bara 15min.

Det var ett par som tillsammans ägde Tillbords, Tjejen var svensk och killen norrman. De var jätte trevliga och snälla och jag hoppas verkligen att jag får jobbet där. Jag tror intervjun gick bra och jag vill ju jobba så mycket som möjligt så jag tror de gillade mig med. Nu är det bara hålla tummarna!! Jag kommer hoppa av glädje om jag får det jobbet!! Vore så jäkla bra rent ut sagt.

Så håll tummarna för mig nu!!!



(Glad tjej)

Snart kommer Gunns far och hans kompis fram så ikväll ska vi gå och käka middag med dem! Trevligt trevligt!
Gunn är även jätte taggad på att få visa våra lägenhet, för hennes föräldrar har ju inte sett den än. Så nu har vi storstädat och jag dammsög hela lägenheten i morse!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0