Sommarflickor

Idag tog jag en låång sovmorgon. Sen var jag duktigt och gick till banken för att fixa norskt bankkort. Eftersom jag inte har varken svenskt eller norskt för stunden så var det på tiden att fixa.
Nu är det klart ialla fall och jag får det om ca en vecka!
Precis när jag kom innanför dörren så vred nån på kranen och det vräkte ner utanför. En störtskur.

Jag börjar inte jobba förens fyra idag så jag har lite tid att slå död på. Gallerian har nattöppet idag så jag jobbar till 24 så jag lär väll va hemma vid lite innan 01.
Jag och Gunn är för tillfället hemma i skift då jag sover när hon går till jobbet och hon såver då jag kommer hem.
Men men på söndag är vi båda lediga!

Lite av fotoalbumet från lisa:

 





och halsbandet

 



/Johanna


Kommentarer
Postat av: ylva

åh så fint:)

2010-10-29 @ 17:09:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

ja :D

2010-10-30 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0