Saknar er<3

Vi tre som alltid har bott inom en fem minuters area. Känns så fel att vi bor i olika länder. Vi har alltid kunnat springa över till varandra om det hade hänt något eller om det inte hade hänt någonting alls. Vi får verkligen inte förlora kontakten, bara för att jag är i Oslo nu! Ett år kommer gå skitsnabbt, det har redan gått en månad liksom. Jag saknar er as mycket sötisar! :´( <3 Hoppas ni har det kul där hemma och att allt inte förändras för mycket!

Jag kommer inte att glömma er, så ni får inte glömma mig! :)) Vi har ju så många minnen tillsammans så jag kommer alltid att komma ihåg er två! Vi har ju alltid haft varandra.








Saknar er fett mycket mina pluttisar!!! Kom snart och hälsa på!! :D

Detta inlägg är dedikerat till Moa och Emma, mina bästa kompisar!

<3


Kommentarer
Postat av: Moa

Naw bellis!! Vi saknar dig också!! Klart vi inte glömmer dig, hur skulle vi kunna? ;) Snart kommer vi och hälsar på!! Vi har alltid haft varandra och vi kommer alltid att ha varandra!! Puss på dej! Lev livet i oslo ;)

2010-10-05 @ 19:24:05
Postat av: Emma

ELLAAAA!! kommer aaaaaldriiig i hela mitt liv glömma dig!!! älskade bebis. saknar dig typ varje dag!!! brukar kolla igenom bilder på oss och då måste jag erkänna att jag blir lite ledsen i ögat ;(

Men hoppas du har det underbart i oslo! Bädda bäddsoffan, jag och moa kommer snart och hälsar på!! ;D hihi.



det kommer alltid vara du, jag, moa och greger!! ;D NO MATTER WHAT!!!



PUSSS <3<3<3

2010-10-08 @ 12:29:49
Postat av: Ellinor

Naw gullisar<3

bäddsoffa haha nej det har vi inte :P men vi har en soft uppblåsbar dubbelsäng som ni får låna ;) KOM DÅ sötisar!

Ingen komplicerat alls! Det är bara att boka buss och fara hit ni har ju boende hos mig ;) Kommer ni helgen den 22-24 lr ;)? :D puuuusss!!

GREEEGER!



Saknar er mee!!!

2010-10-08 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0