Roliga favoriter

Eller lugna favoriter som det heter på svenska, går för fullt här hemma. De som känner Ellinor vet att det är ganska komiskt att hon sitter och lyssnar på lugnafavoriter, ganska otippat. Det roliga är att det faktiskt hon som alltid byter tillbaka om jag lyssnat på tex the voice när hon varit på jobbet. Hon tycker det är bra eftersom hon är så stressad på jobbet. Inget mig emot jag gillar ju den mesta musiken!

Igår var det en väldigt lugnt dag, Ellinor jobbade 11- 20 så jag tog en långpromenad. Började med att gå ner för Karl Johan och lämnade CVn på Burger King sen fortsatte jag runt vattnet till jag var nedanför oss igen. Promenaden blev på lite över tre timmar, men jag hade Winnerbäck som sällskap i iphoden så det var väldigt trevligt. Har kommit på att jag trivs väldigt bra nere vid vattnet, känner mig alltid mer glad och trygg där.
Efter min promenad mötte jag Elin och vi drack blåbärssoppa och kollade på Bonde söker fru.

Trevlig dag!


/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0