Öppen dörr istället för köksfläkt

Nu sitter vi hemma hos Elin och ska äta middag medan jag och Johanna lånar hennes tvättmaskin, då våran inte fungerar (haha). Jag har jobbat idag vilket var ett helvete eftersom det var stört mycket folk hela tiden. Jag hann bara ta en kvarts lunchrast på åtta timmar. Men det var värt det eftersom man tjänar jättemycket pengar om man arbetar på helgerna!

Till middag blir det sprättkorv, pomesfrits (känns ganska skumt att stå och laga dem hela dagarna sen komma hem och tillaga fler (det var då inte jag som valde mat, haha) och bröd och bollar till efterrätt som vi ska tillaga själva (norska bullar typ :)´

Skulle ha lagt in flera fina höst och turist bilder men hittar inte sladden till min kamera :((

Nu ska jag sova lite innan middagen haha är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0