Nu kör vi!



Nu har jag invigt träningskläderna som mamma skickade!!
Efter jag kom tillbaka från springrundan så körde jag och Gunn styrka här hemma. Jag såg även att "Treningshuset" hade ett erbjudande att man fick träna resten av året för 199kr. Dock tror jag att man va tvungen att binda sig ett havår efter nyår då. Men det ligger nära och gör vi det till en vana att gå dit varje dag så är det ju värt :D Nu blir det omelett till middag!
I morgon blir det en rolig dag! Men innan dess så har vi Kungar av Tylösand och lite annat att kika på..

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kläderna sitter bra! hoppas att de kommer till användning! Kram Mamma

2010-10-16 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0