Mitt jobb

Jag hade ju min första dag på Tilbords igår, då jag var i den lilla butiken och idag så fick jag vara i den stora.
Anledningen till att jag inte skrev något i går var för att jag la mig nästan på direkten när jag kom hem. Jag hade troligtvis feber hela dagen så jag va väldigt borta hela min jobbtid. Eftersom jag hade feber och snorade som bara den så fick jag sluta tidigare. Men jobbet är super roligt i alla fall!
Det är jätte mysigt, man plockar varor, hjäper kuner osv. men det är mer hemtrevligt på något vis. Man går där och fixar i butiken, plockar om och ställer saker  på ett finare/bättre sätt. Så man har alltid något att göra men det är i ett normalt tempo, så jag trivs jätte bra! Det är riktigt roligt att jobba!

Apropå det så skrev jag ju förut att jag var på en jätte läskig intervju förut. Den som var jätte seriös och de skulle starta upp ett företag här som går jätte bra i Sverige. De skulle anställa 20 pers som skulle vara med och bygga upp företaget här och sen rekryterar de bara innefrån osv så man blir lätt chef å grejer. Den intervjun var så hyper seriös så jag gick mer dit för kul. När jag va där så hade de bara en plats kvar och 17 till att intervjua, av de som de tyckte var relevanta så skulle sen välja en som fick den sista platsen.
Sjukt nog ringde de mig idag och sa att jag fått jobbet!! Jag blev helt paff men tackade nej, jag trivs jäkligt bra där jag jobbar nu och är ju inte i Norge för att bygga en kariärr. Kanske var det dumt vem vet vart jag hade hamnat i livet då, men just nu så känns det rätt i alla fall...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0