Min Sverige weekend

Efter en stor god middag på fredagkvällen så åkte jag till stan och mötte Fanny på Medis kök och bar. Väldigt trevligt förutom att jag upptäckte att mitt bankkort var borta, det använde jag senast i Göteborg. Efter att ha spärrat det så blev det en bra kväll ändå! Fannys kompis DJade där så vi blev kvar hela kvällen, hade ju inga pengar att gå ut för heller. Min bror och hans kompis kom dit sen också då det var roligt att få träffa han lite!

På lördagen åkte jag och hälsade på farmor, sen på kvällen så träffade jag Lisa. Vi kunde inte bestämma oss för om vi ville dra ut eller inte och tillslut blev det så sent så det blev för sent. Vi hade en mysig hemma kväll istället med thaimat, vin och en bra film! Jag fick även en födelsedagspresent av henne! Ett hjärtformat halsband med J och L inristat i, ett fotoalbum med en massa bilder på oss igenom åren och en bok. Tack, jag blev jätte glad!!

(En av bilderna från fotoalbumet)

På söndagen så låg jag och mamma och kollade på alla Greys avsnitt som jag missat och sen var det middag hemma hos mormor. Hon hade laget plankstek och marängtårta, mums!!

I måndags så gick jag och klippte mig, mötte mor och far på suchi-lunch, gick på stan och mötte Sofie. Sen åkte jag till mordar och åt middag, hemmagjorda panbiffar med lingonsylt och brunsås, väldigt gott.
På kvällen var det till att packa och sen kom Lisa över och åt äppelpaj som mamma bakat.

I morse så bar det tillbaka till Norge igen, självklart var det strul med biljetten. Fick inte någon sms biljett så jag fick köpa en ny i panik på stationen. Sen var det ett himmla släpande på mina stentunga väskor!!
Men nu är jag tillbaka i lägenheten! Har storstädat här och plockat upp alla saker!!

En väldigt mysig helg men man har ju alltid förlite tid för att hinna med allt man vill!!

Nu har jag lagat mat till mig och Gunn :D

/Johanna

Kommentarer
Postat av: MAMMA

JAHA VAR DET DU SOM KÖPTE NY BILJETT???

hoppas allt är bra nu när du e tillbaka

2010-10-26 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0