Idag är Dagen

Då vi faktiskt ska bli nyttig! Efter att pinsamt nog ätit sylt och nutella mackor till middag och sen tränat, så kom vi fram till att vi från och med nu ska vara ducktiga på riktigt!
Att bara ha en godis dag fungerade ju inte så det blev kakor och choklad ändå, men nu blir det ändring!

Vi börjar redan nu och när vi sen ska ut och resa så ska vi då vara vältränade och frächa, istället för feta av allt fett...
Framöver blir det alltså morötter och frukt om vi blir småsugna, det är ju egentligen mycket godare!



På morgonen ringde jag Advanti media och ändrade tid, det blev 10:45. De öppnaden inte telefonerna förens 9:30 så det blev till att skynda på. De sålde annonsplatser till företag via telefon, så företagen kom upp på Google om man sökte på någon av deras främsta produkter.(Om jag förstod det hela rätt). Där hade man en grundlön till en början men när man sen började tjäna över en viss summa så blev det enbart på provition. Deras nästa uppstart började inte förens 1 november så de skulle riga mig då om det blev relevant.

Nu har jag i alla fall ringt Sector alarm och sagt att jag inte är intresserad av det jobbet. Det kändes inte som min grej att knacka dörr och gå in i främande folks hus för att sälja, det känns lite läskigt :P

Nu ska jag snart iväg på intervjuen hos Svensk internetrekrytering, får se hur det går då jag inte har alla referenser de ville ha. Men jag förlorar ju inget på att gå på en intervju så..

Föresten ringde de från Adecco Hospitality i morse och villa att jag skulle in på intervju idag kl 16:30 då de hade butiksjobb och jag kan kassa. Får se vad de säger där, spännaden!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0