Härliga hotellmiddag

Idag har bestått av arbete på Mc donalds! Jag fick min kod (som bara skiftledare har) :D:D Och sen blev jag (och några medarbetare) lämnade ensamma på Mc Donalds och jag fick ansvaret :D

Sen bar det av till Pappa! Han och Hasse bor på Clarion hotell som ligger på skippergatan. Det var middagsbuffe med massor av olika maträtter däribland köttfärssoppa, fisk och potatis sallader och efterrätter! Mums! 

Efter maten fick jag lite presenter :D (vi) Träningskläder, nötter och godis och lite skift nycklar och sånt. (tandborste och tandkräm)

Tack mamma!

Såg lite på svensk tv på hotellet (de har tv i badrummet (haha)). Och vi trodde inte våra ögon när vi såg att det var snö i Sverige :O helt sjukt ju....

Imorogn blir det att gå upp tidigt och turista lite i Oslo med pappa och Hasse, och sen blir det våfflor klockan tre på Clarion Hotell :D! Gud va najsss....

 




/Ellinor

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas träningskläderna inte är alltför stora!

Men det ser bra ut på bilden!

Du fick väl vantarna också? Och det andra.

Puss! Mamma

2010-10-17 @ 11:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0