Hårfärgning på G

IIiiiihh! Jag är skiträdd! Johanna ska färga håret på mig snart och som det syns på bilden så har jag väldiiigt tunt hår redan så jag är rädd att jag inte kommer ha något hår kvar snart! Men vi (Johanna) har även planer på att ta fram köks saxen och kapa av det en bit ...:S :O

 

Vi ska först lägga i slingor för att ljusa upp håret men sen lägga i en ask blond färg för att få bort det gula och orangea :D Sen får vi se hur ljust det blir... Vilken perfekt tid är det inte att exprimentera när vi är i ett nytt land och jobbar hela tiden (då med uppsatt hår :P) ?

Önska mig lycka till!


Update: Det blev orange, men ju mer det torkar ju mer försvinner det oranga... Får hoppas att det blir blont tillslut! Har ju ingen hårtork så Ellinor står nu med huvudet utanför ugnen för att få det att torka haha


Kommentarer
Postat av: Susanne

Trodde du hade tagit med hårtorken till Oslo, hittar den inte...

2010-10-07 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0