Förändrade planer innehållande makrill i tomat

När jag var påväg till jobbet svängde jag förbi Gina Tricot och köpte ett par svarta chinos, att ha på jobbet. Eftersom jag har använt Johannas byxor hittils så behövdes dem. Jag gick den resterande biten till jobbet och precis när jag kom fram tog jag upp mobilen och såg att min chef hade försökt ringa mig två gånger. Jag går in på jobbet för att fråga vad det var och då säger hon att en tjej är sjuk och undrar om jag vill jobba 16-24 istället, vilket är 4 timmar mer än vad jag skulle ha arbetat idag, det tackar jag såklart ja till!

På vägen hem köper jag ett paket makrill i tomat eftersom det är ett jäkla tjatr om makrill i tomat hela tiden (alla här äter det heeela tiden) Så nu ska vi se om det är något att hänga i julgranen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0