En lång arbetsdag senare

Idag har jag arbetat i ungefär nio timmar. Är så trött att jag inte orkade laga någon annan middag än gröt. (Vilken är väldigt gott, faktiskt) Nu tror jag att jag ska sova, börjar klockan elva imorgon. Idag fick jag vara ensam skiftleader i några timmar vilket var jättekul! Nu ska jag kolla How I Met Your Moteher som är världens bästa serie! :)


/Ellinor

Ps! Gå gärna in och spela det här frågespelet - då skänker Kooperation utan gränser 5 kronor till kvinnliga bönder i Afrika. 
http://utangranser.dqc.se/quiz/KooperationQuiz.html?ref=kampanjsajt


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det ser fint ut på bilderna!

Ska bli kul att se i verkligheten snart!

2010-10-26 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0