Det går bra nu!

Jag lagade mat och gick å väntade på att de ska ringa från Rädda Barnen om jobbet, det lät som alla vi tre som var på intervjun skulle få det då det är väll om vi vill ha det eller inte.
När telefonen ringer är det istället från butiken Tillbords som har fått mitt CV.
Så jag har en intervju där på fredag!! Hade lite planer på att ta en weekend hemma i helgen men nu blir det uppskjutet på obestämt framtid.

I skrivande stund har jag ju inte fått något av jobben men jag har väldigt svårt att bestämma migför vilket jag vill ha mest. Det i butik är ju mer seriöst och butiksjobb liksom, dock ligger det i Sandvika ca 20 min med tåg härifrån och jag vet ju inte vad man tjänar i butik.
Face to face är ju mer ett skit jobb men man kan ju tjäna stört med pengar också... SVÅRT

Nu ska jag kila iväg och träffa några tjejer..
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0