Beautiful day.

Dagen som jag trode skulle bli hemsk och jobbig blev riktigt bra!!
Båda intervjuerna gick bra, den läskiga också!! Det är så himla seriöst bara eftersom de ska starta upp det här företaget i Norge nu efter att det haft en enorm framgång i Sverige. Så alla som anställs nu är med helt från början och ska få igång företaget här. Det är en rekruterings sida, där företagen lättare kan hitta relevanta personer att anställa.

På Adecco Hospitality hade han som fått mitt CV nu hittat ett jobb till mig. Det är ett kassa arbete hos en stor grossist som då säljer till företag. Där skulle jag då kunna får jobba flera dagar i veckan fram till jul och de dagar som jag inte var på grossisten så skulle de fylla dem med andra jobb.

Det känns som det släpper nu och i morgon har jag ju den efterlängtade intervjun hos Tillbords!

I brevlådan idag så hade vi fått lokaltidningen, väldigt roligt att veta vad som händer häromkring. Jag hade även fått ett brev från Kaffebrenneriet. Jag sökte jobb hos dem på deras hemsida förut och nu fick jag ett vykort, där det stod att de fått min söknad. Den var nu upplagd så att alla deras caféer kan se den om de söker anställda. Om jag lämnar fram kortet hos någon av kaffebrennerierna så får jag en gratis valfri kaffedryck. Väldigt trevligt.
/Johanna




Såg precis nu när jag tog kort att min älskade kamera har gått sönder. "Locket" till där överföringssladden till datorn ska in, hade gått av. Nu går det säkert inte att ha den i vatten längre... skit skit skit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0