Arbetsdagar

Mina arbetsdagar är väldigt korta men intensiva. Igår fick jag stå ensam i köket på Mc Donalds i nästan två timmar! Det var jättekul att känna att jag faktiskt klarade av det. Fast arbetspasset igår var bara fem timmar och idag är det bara fyra timmar... Och det är på en ny Mc Donalds för att vår chef tydligen har "lånat ut oss" dit, eftersom de har brist på personal. Det ska bli lite konstigt att vara där emn som tur är jobbar min kompis Amanda också där idag. Jag är hemma ganska mycket på dagarna när jag inte jobbar och slappnar av vilket är väldigt skönt.

Några bilder rån Holmenkollen, där VM i skidåkning skall hållas i Februari.


/Ellinor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0