Ännu ett inlägg om vad jag har gjort idag

Det var riktigt mycket på jobbet idag då anticimexs (eller vad de nu heter) skulle komma och kontrollera medan vi jobbade. Och de skulle in och flytta på bord och grejer hela tiden vilket gjorde det lite svårt att arbeta... plus att det va världens rush så jag hann aldrig ta min lunch paus. Så efter att ha arbetat 8.5 timmar fick jag sluta och då istället äta som jag kallar det middag (klockan 16.30).

Imorgon är det upp tidigt igen som gäller, och sen på kvällen kommer pappa! :D Efter jobbet idag var jag och kollade på en vinterjacka som pappa kanske ska köpa till mig (nej den är inte så dyr och jaa rickard fick ju en? (lillebror)) Men den är lite lång i armarna? SÅ är lite osäker men det gör ju egentligen bara att den ser mysigare ut och det är ju bättre att ha en förstor vinter jacka än en för liten :P


Johanna är jätteduktig och är ute och springer nu faktiskt, men jag har ju inte fått mina träningskläder än så jag kan ju inte fökja med... haha nej men jag orkar verkligen inte måste vila fötterna lite :P

<3 Och lycka till min bästa vän Emma som har första dagen på nya jobbet imorgon!!! <3

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0